2015. január 21., szerda

BTR-152K csapatszállító 1:72 ICM - alapozás

A csapatszállító alváza megkapta az alapozást. Az AK Interactive szürke alapozóját próbáltam ki rajta, de az eredménnyel nem voltam maradéktalanul elégedett. Az alapozó állaga elég sűrű, majdnem fogkrémszerűen jön ki a flakonjából, kicsit gyanús, hogy nem ilyennek kellene lennie. Az AK saját, AK712 akril hígítójával hígítottam a szóráshoz szükséges tejszerű állagúra. 10-15 psi közötti nyomással próbáltam kifújni a 0.3 fúvókán keresztül 6-10 cm távolságból. Sajnos kicsit szemcsésen jött ki, és állandóan eltömítette a fúvókát. Még kísérleteznem kell vele, nem biztos, hogy fogom szeretni.


A karosszériát Vallejo Panzer Grey festékkel szórtam, ezzel nem volt probléma.



A kerekek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése